Covid-protocol




Covid-Protocol t.b.v. de inventarisatiewerkzaamheden van de SIiF




VOOR EIGENAREN/BEWONERS EN INVENTARISANTEN:

  1. Inventarisatiewerkzaamheden worden uitsluitend op afspraak verricht.

  2. Schud geen handen.

  3. Houd onderling 1.5 meter afstand.

  4. Hoest en nies in je elleboog en gebruik papieren zakdoekjes.


VOOR DE EIGENAREN/BEWONERS:

  1. Onze projectassistentes maken uitsluitend een afspraak met u, wanneer u niet één of meer van de volgende klachten heeft: neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, verhoging (vanaf 38 C°) en/of benauwdheidsklachten.

  2. Eigenaar/bewoner meldt zich af bij de SIiF indien hij/zij óf een van de huisgenoten vanaf 10 dagen vóór de geplande afspraak, tot op de dag van de afspraak zelf, één of meer van de onder punt 1 genoemde klachten heeft. De inventarisatie vervalt ook wanneer iemand in het huishouden van de inventarisanten één of meer van de onder punt 1 genoemde klachten heeft.

  3. Het SIiF Covid Protocol wordt voorafgaand aan de het bezoek van de inventarisanten door de projectassistente toegezonden aan de eigenaar/ bewoner.

  4. Bij het maken van een afspraak met een bewoner/eigenaar neemt de projectassistente het Covid Protocol door en worden de gezondheidsregels duidelijk benoemd.

VOOR DE INVENTARISANTEN:

  1. Inventarisanten werken in samenwerkingsverbanden van twee personen, waarbij geen van de twee één of meer van de volgende klachten heeft: neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, verhoging (vanaf 38 C°) en/of benauwdheidsklachten. De inventarisatie vervalt ook wanneer iemand in het huishouden van de eigenaar/bewoner één of meer van deze klachten heeft.

  2. Inventarisant meldt zich af bij de SIiF indien hij/zij óf een van zijn/haar huisgenoten vanaf 10 dagen vóór de geplande afspraak, tot op de dag van de afspraak zelf, één of meer van de onder punt 1 genoemde klachten heeft.

  3. Inventarisanten die tot een risicogroep behoren en/of zwanger zijn voeren geen inventarisatiewerkzaamheden uit.

  4. Was of desinfecteer (met een lotion) je handen minimaal zes keer per dag. In ieder geval direct na het betreden van de te inventariseren woning en bij vertrek (met de zelf mee te nemen desinfectielotion, minimaal 20 seconden).

  5. Inventarisanten die samen met één auto reizen, dragen gedurende de reis een mondkapje.In het geval een inventarisant, dan wel de eigenaar/ bewoner dat wenselijk acht, dan dragen de inventarisanten ook een mondkapje tijdens de inventarisatiewerkzaamheden.

  6. Maak zo min mogelijk gebruik van het toilet van de te inventariseren woning.

  7. Bij onderlinge uitwisseling van de camera, wordt deze eerst schoongemaakt met een reinigingsdoekje (zelf mee te nemen).

  8. Verlaat direct na de afspraak de woning. 
Klik HIER om de PDF te downloaden.